luni, 25 februarie 2013

MUZICA APELOR CAMPINII


    Traditia spune ca de Dragobete ursul iese din barlog prima oara. Am iesit si eu vineri pe ploaie, atras de muzica apei ce picura de la streasina dar si de factura la apa cu probleme...si mi-am amintit de susurul sipotului de langa Lacul Bisericii, asa cum il stiam din plimbarile de asta vara:





un murmur de arpegii ce parca parca plangeau dupa vremurile cand drumetii opreau sa-si astampere setea verii de sub cel mai insorit cer din tara. Acum insa un afis ma avertizeaza ca apa nu e potabila




In spatele meu, undele lacului asteptau sa se adape si ele din aceasta minune a Campinii:






Dintr-o curte a inceput deodata sa se auda o melodie pe care nu am mai ascultat-o de ani de zile, cu Simon si Garfunkel de pe album.-ul "Bridge over troubled water"...ascultati-i si voi:

                                       http://www.youtube.com/watch?v=a5_QV97eYqM      


                                           ma trec apele...sa fie doar o coincidenta?




Un comentariu:

  1. Nu pot comenta nimic multa vreme: a murit mama...Dumnezeu va avea grija de Zitta Donca...eu voi avea grija de tata in continuare...are doar 88 de ani e doar un copil mare cu Altzheimer...va rugati-va pentru ei...
    Danke!

    RăspundețiȘtergere